brak zdjęcia
Infobrokering to specjalizacja firmy Target Media
2015-12-31|Kategoria: Marketing / Materiały Reklamowe

Infobrokering to sprzedaż informacji dla biznesu, przede wszystkim oferowanie baz danych zawierających informacje o klientach, do których adresowane mogą być firmowe kampanie reklamowe. Infobrokering to specjalizacja i działalność firmy Target Media. Firma ta oferuje bazy danych klientów polskich oraz zagranicznych. Nie trzeba martwić się o aktualność tych informacji, gdyż Target Media na bieżąco je aktualizuje. Oferowane przez firmę Target Media bazy danych są bezcenne dla planowania kampanii promocyjnych, mających dotrzeć do ściśle wyselekcjonowanych grup klientów, zarówno w relacjach B2B, jak i B2C.

Określ problem





Przeczytać warto:

Wyróżniająca się reklama
Wyróżniająca się reklama

Jeśli jesteś producentem żywności, albo zajmujesz się wyłącznie jej sprzedażą przywykłeś pewnie do zmagania się z bardzo silną konkurencją ze strony wielu innych producentów, pochodzących z Polski i z innych krajów. Sprawienie, żeby klient sięgnął właśnie po twój produkt to nie lada wyzwanie i d...

Reklamowy pendrive w doskonałej cenie
Reklamowy pendrive w doskonałej cenie

Pendrive reklamowy to jedna z wielu opcji dostępnych w sklepie internetowym z gadżetami o charakterze promocyjnym. Promo Goods to wyjątkowe miejsce w sieci, w którym znajdą Państwo szeroki wybór zróżnicowanych artykułów w świetnych cenach. Proponowane przez nas produkty są nie tylko ciekawie zaprojektowane...

Etykiety termotransferowe i taśmy samoprzylepne.
Etykiety termotransferowe i taśmy samoprzylepne.

Potrzebujesz doświadczonej firmy, która produkuje etykiety termotransferowe? Jeśli poszukujesz odpowiednich materiałów dla swojej firmy to w naszej firmie Eticon znajdziesz wszelkie produkty, które wykorzystuje się zarówno w małych i średnich firmach, jak również dużych przedsiębiorstwach, zakładach prac...

Przykład dobrego briefu zawsze się przydaje
Przykład dobrego briefu zawsze się przydaje

Bez reklamy i marketingu współczesny świat miałby duże problemy ze sprzedażą dóbr, ponieważ ludzie przyzwyczajeni są do tego, że warte uwagi dobra wymagają promocji. Jednak, aby taka promocja mogła być zrealizowana, najpierw firma zamawiająca reklamę lub akcje marketingową musi przedstawić odpowiedni ...

Szybkie i trwałe znakowanie ubrań firmowych
Szybkie i trwałe znakowanie ubrań firmowych

Identyfikacja wizualna pracowników poprzez oznakowane ubrania stanowi jeden z elementów budowy wizerunku przedsiębiorstwa. Początkowo wykorzystywano w tym celu elementy naszywane lub naklejane. Posiadają one jednak ograniczoną żywotność i niską estetykę. Znacznie bardziej eleganckie i trwałe jest wykorzysta...